Regulamin zapisów na Sylwestra 2011
Regulamin dotyczy zapisów na obóz "Sylwester z Soli Deo 2011"
- Organizatorem wyjazdu jest Akademickie Stowarzyszenie Katolickie "Soli Deo" z siedzibą w Warszawie, reprezentowane przez: Gabrielę Czubacką, Paulinę Pawlak oraz Aleksandra Wiśniewskiego.
- Wyjazd przeznaczony jest dla członków ASK "Soli Deo" oraz studentów i młodzieży do 26. roku życia. Organizator nie gwarantuje zapisu na wyjazd osobom niespełniającym powyższych kryteriów.
- Zapisy na wyjazd odbywają się drogą elektroniczną.
- Przez podanie swoich danych osobowych w formularzu zapisów akceptuje się postanowienia regulaminu zapisów.
- Do wpisania na listę uczestników wyjazdu wymagane jest:
- wprowadzenie w formularzu zapisów poprawnych danych osobowych,
- wpłacenie zaliczki w wysokości 100 zł na konto organizatora.
- O kolejności na liście uczestników decyduje kolejność zgłoszeń.
- Organizator zastrzega sobie prawo do skreślenia z listy uczestników bez podania przyczyny.
- Zaliczka zwracana jest tylko w przypadku braku wolnych miejsc.
- Uczestnicy zobowiązani są do uiszczenia całości kwoty za wyjazd do 28 grudnia włącznie.
- Opłata za wyjazd (bez zaliczki) może być zwrócona tylko w przypadku rezygnacji przed 10 grudnia.
- Istnieje możliwość zmiany danych osobowych na prośbę uczestnika (np. zapisanie innej osoby w zastępstwie).
- Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji regulaminu.